8.04 lts

Henk-Peter Koster h.p.koster op xs4all.nl
Za mei 10 08:34:43 UTC 2008

Maxim Heijndijk schreef:
> 8.04 werkt bij mij niet goed. Ik kan de resolutie en verversingssnelheid
> van mijn grafische kaart niet aanpassen, hij springt telkens terug na
> een herstart van de computer. Dit was een clean install. Het schijnt een
> bug in Xorg te zijn.
>
> Ik zit niet met een laptop, maar dit toont wel aan dat je een beetje
> moet oppassen met upgraden. Als 7.10 goed werkt en je doet enkel een
> beetje mailen en netten dan zou ik niet weten waarom je zou moeten upgraden.

Mee eens. Bedenk je we dat over een jaar de ondersteuning van 7.10
stopt, maar dat zie je dan wel weer toch.

Als je nu die upgrade-notificatie die telkens in synaptic verschijnt uit
wilt zetten, ga je naar de console (commanline) en typt: gconf-editor

In het tooltje dat nu verschijnt ga je naar ..... apps > update-manager
en je vinkt daar check_dist_upgrades uit

--
met vriendelijke groet,

	Henk-Peter

Open Source Software? http://www.xs4all.nl/~qqoopp/foss.htm

De club van 100 uitzending over Ubuntu en de vrouwengroep:
<http://player.omroep.nl/?aflID=6751435&md5=16b826c64a1ddedd32b209de1e702819>