8.04 lts

kenneth westelinck kenneth.westelinck op telenet.be
Za mei 10 07:56:17 UTC 2008

In principe mag dit geen probleem vormen. Dus dist-upgraden via synaptic
zou perfect moeten werken. Er zijn natuurlijk een klein percentage
gevallen waar het misgaat en een herinstallatie vereist is.
Backups maken van uw home folder (dus: /home/uw-gebruikersnaam) is zeeer
belangrijk.