2 vragen

heel handig heelhandig op gmail.com
Vr mei 9 09:37:47 UTC 2008

Hallo vrienden,

Ik ben al een tijdje naar volle tevredenheid overgestapt op Ubuntu en heb 2
vraagjes over 8.04.

1. Ik heb 2 partities (1 voor ubuntu en 1 leeg) ik wil nu mijn persoonlijke
data van /home verplaatsen naar de lege partitie en bewerkstelligen dat alle
data daar ook in het vervolg naar toe wordt geschreven.

2. Ik ben van plan een andere computer te kopen. M'n oog is gevallen op een
laptop met een AMD Turion 64 (dual core) processor. Ik dit een goede
combinatie met Ubuntu hardy of kan ik beter voor een Intel processor kiezen?

Groeten van Hans