installatie van gedownloade programma's

Rob Van Dyck rob.van.dyck op gmail.com
Vr mei 9 07:16:58 UTC 2008

Hoi  YP,

Je schreef dat je als gebruiker 'altijd via Synaptic gaat', vandaar dat ik
hierop reageerde. Los van het feit dat Synaptic (ook bij mij ;-) goed werkt,
was mijn punt gewoon dat nieuwe gebruikers het soms makkelijker vinden via
add/remove programs te gaan (wat uiteindelijk maar een front end is apt-get,
net als Synaptic, doch dewelke slechts één pakket per applicatie toont).

Groetjes,
Rob.