Harde schijven eenvoudig aankoppelen

Henk-Peter Koster h.p.koster op xs4all.nl
Wo mei 7 15:50:37 UTC 2008

Maxim Heijndijk schreef:

> Anyway, dan zit je met hetzelfde probleem. Ze moeten eerst Linux
> geformatteerd worden.

Linux, dat nieuwe bestandssysteem? Ik ken Linux als besturingssyteem
waarin ik ext3 of ReiserFS geformatteerde schijven toepas.

Maar ook als je schijven met Ext3 voorformatteert dan kan JMDCADT niet
'klik en klaar' zijn; en dat kon hij bij windows wel. Ik heb het gister
ook nog gedaan bij een windows systeem. Klik; klaar. Daarna liep het nog
steeds naadje vanwege een verlopen virusscanner en een corrupte
registry, maar goed, de door mij met Gparted in Ubuntu
ntfs-geformatteerde harde schijf werd vanzelf herkend

--
met vriendelijke groet,

	Henk-Peter