Maprechten aanpassen

flaman op aol.nl flaman op aol.nl
Wo mei 7 12:10:00 UTC 2008

Iedereen die mij heeft geholpen met tips voor het installeren van aMSN,
hartelijk dank.

Maar ik heb nog een vraag. Vanmorgen heb ik Ubuntu 8.04 geïnstalleerd.
Vervolgens heb ik mijn data-bestanden gekopieerd van een DVD naar het
systeem. Nu blijkt dat al de gekopieerde bestanden zijn beveiligd. Hoe
die rechten te wijzigen weet ik. Maar omdat ik een groot aantal
sub-mappen heb is het een hels karwei omdat stuk voor stuk te doen.

Is er een mogelijkheid om de rechten van ALLE bestanden in een keer aan
te passen.

Alvast dank. Ton Flaman
AOL biedt nu voor iedereen gratis e-mail.  Ga voor meer informatie over
wat gratis is bij AOL naar AOL.nl.