Even zeuren over 8.04

Robert Spanjaard spamtrap op arumes.com
Di mei 6 21:00:17 UTC 2008

On Tue, 06 May 2008 22:35:22 +0200, Jan Claeys wrote:

> Op maandag 05-05-2008 om 17:58 uur [tijdzone +0000], schreef Robert
> Spanjaard:
>
> In welk programma laadt je die dan?

The GIMP. Onder Windows deed ik het in Photoshop Elements, wat (IIRC
samen met een programma om kleurprofielen te maken) bij m'n camera
geleverd werd. Het Prefs-menu heeft nu een submenu "Color Management"
gekregen, iets wat ik bij vorige versies miste.

--
Regards, Robert                                      http://www.arumes.com