Nederlandse vertaling UBUNTU

jaap jaap op hoetmer.ch
Di mei 6 13:41:39 UTC 2008

Hallo Florian,

Dat kan ook het geval zijn, het zou de vele suggesties verklaren, maar het
kan toch niet de bedoeling zijn dat deze tekst maar onvertaald blijft, het
zal toch een gegeven moment geverifieerd en afgesloten moeten worden?
Sommige vertaalsuggesties dateren van maanden terug.

Het kan best zijn dat de stap om van suggesties naar geaccepteerd te gaan
een proces is waar te weinig mankracht voor beschikbaar is, en dat daarom
nog zoveel vertalingen open staan. Als dat het geval is, wat is daar aan te
doen? Wie van het vertaalteam kan hier wat commentaar op leveren?

Echter, wat belangrijker is, indien vertalingen open blijven staan omdat de
geleverde suggesties niet afdoende zijn, dan moet dit ook kenbaar gemaakt
worden.

Voor mij is het belangrijkste om te weten waar mijn tijd in gestopt moet
worden.
Daarnaast wil ik graag meer weten over het proces van vertaling naar
uiteindelijk resultaat.
Groeten,

Jaap Hoetmer