Onderwerp : Wireless problemen

Auteur : Aart Koelewijn
E-mail : aart op mtack.xs4all.nl
Datum : Za Mrt 29 20:13:53 GMT 2008

On Sat, 29 Mar 2008 20:59:58 +0100, Jan Claeys wrote:

> Op zaterdag 29-03-2008 om 14:23 uur [tijdzone +0000], schreef Aart
> Koelewijn:
>
> Ik zie toch nog regelmatig problemen daarmee hoor, dus beter als
> beginner de 7.10 gebruiken.  (Ook al zijn het kleine problemen vaak,
> voor een beginner lijkt het me niet evident om ze op te lossen...)
>

> --
> Jan Claeys

Van 6.06 naar 8.04 zou in 1 keer moeten kunnen. Van 6.06 naar 7.10 moet
via alle tussenliggende distributies. Daarbij loop je ongetwijfeld ook
tegen problemen op. Het is natuurlijk makkelijker als je een goede back-
up kunt maken van alles dat je wilt bewaren om daarna de zaak op een
schone laptop helemaal opnieuw te installeren. Het is maar waar je,
afhankelijk van de persoonlijke situatie, voor kiest.

--
Aart