netwerk printen naar Linux printer

Peter Klaassen peterklaassen op quicknet.nl
Wo Mrt 19 15:10:06 UTC 2008

Op Friday 05 October 2007 13:46:14 schreef H. van Dijk:

> Heb je al gekeken op
> https://help.ubuntu.com/community/NetworkPrintingFromWinXP ??

Dit laatste werkte eerst perfect, maar recentelijk (upgrade Samba?) stopte de
werking.
Ik kan nu, vreemd genoeg, op de XP en Vista machines gewoon Linux printer
opnemen met //servernaam/printernaam
In Vista wordt hij zelfs direct getoond.
Er wordt nog wel een printerstatus getoond dat opdrachten geweigerd worden,
maar hij print gewoon.

--
Peter