kasboek en spraakherkenning

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Di Mrt 18 14:11:00 UTC 2008

On Tue, 18 Mar 2008, f.postema op hccnet.nl wrote:

> Hallo, wie kan mij informeren over een goed kasboek dat binnen ubuntu ook
> goed werkt?

Net op tijd: donderdag is er een workshop over:
http://www.mediaplaza.nl/mp.php/mediaplaza/agenda/agenda.php?id=345

> verder gebruik ik als spraakherkenning Dragon naturelly speking, maar
> dat krijg ik binnen ubuntu niet aan de 'praat' of aan 'het luisteren'.
> wie heeft daar ervaring mee? al vast bedankt. Frits Postema

Spraakherkenning onder Ubuntu staat erg in de kinderschoenen.. ik weet
niet of het uberhaupt aan de praat te krijgen is.