Evolution, pakketten configureren

d.alleyne op upcmail.nl d.alleyne op upcmail.nl
Zo Mrt 16 17:03:04 UTC 2008

---- Jaap Woldringh <jjh.woldringh op planet.nl> schreef:

> [...]
>
> Ik kan je niet met Evolution helpen, want die gebruik ik zelf niet.
> Is mail.upc.nl wel de smtp-server van UPC? Kijk in de documentatie van UPC die
> je hebt gekregen welke smtp-server (dus voor het versturen van email) zij tot
> jouw beschikking stellen.
> Als je dat niet goed hebt ingesteld kun je geen post versturen.
> Maar nogmaals: dit bericht heb ik goed ontvangen hoor.
> Je moet je berichten wel via de mailinglijst van Ubuntu versturen, dus via
>

> ubuntu-nl op lists.ubuntu.com
>
> Dan kunnen anderen ook meedoen met meedenken, en mij corrigeren/aanvullen,

Daar stuur ik het ook altijd naar toe, maar krijg niet veel reacties.
En als ik reacties krijg weet ik mijn bijna geen raad mee.

Ik wacht nog steeds op reacties over het stoppen met configureren
of door gaan zonder dat ik problemen krijg.

Vandaag is zondag de meeste mensen zijn opstap met hun gezin, en
zitten niet achter de computer om anderen hun problemen op te lossen.
Dus ik wacht wel op reacties wanneer ze tijd hebben.
Of als een steunpunt mijn mails heeft gelezen, en bereid is mij te komen helpen.

> Je kunt testen of je het sturen van mail en het ontvangen ervan goed hebt
> ingesteld, door jezelf een bericht te  sturen.

> Jaap

> smtp.upcmail.nl ,
> zie: http://www.networking4all.com/nl/helpdesk/email/smtp+servers/

ik zal proberen een mail van mijn upcmail naar mijn evolution-mail te
sturen, kijken of het lukt.

bedankt.

groetjes,

Dolly