pakketconfiguratie is nu aan de gang al 3 dagen

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Zo Mrt 16 09:42:57 UTC 2008

Op zaterdag 15 maart 2008, schreef d.alleyne op upcmail.nl:

> Wat wordt bedoelt met:

Dit is een melding, namelijk dat deze twee pakketten worden geïnstalleerd. Dus
het is niet iets dat jij moet doen, het gebeurt al.

> Ik zal het een andere keer proberen.
> Trouwens ik kan die met de code toch niet kopieren ha-ha.

Je kan het kopiëren en plakken, en daarna de ongewenste tekst er uit vissen en
wissen! Het is inderdaad een risico dat je op deze manier ongewenste
informatie prijsgeeft. Altijd opletten dus.

> Dat is ook zo.
> Zoveel mogelijkheden heb ik ook niet in mijn webmail.
> Heb je misschien een iedee hoe ik mijn mails nu via mijn Evulotion mail kan
> krijgen. Ze zeggen dat ik een account moet maken, maar ik weet niet waar ik
> moet zoeken.

Je hebt toch een accountnaam bij je provider, of hoe ke zoiets ook noemt?
Je hebt toch een wachtwoord voor dat account (password)?
Je hebt toch gegevens over de servers: POP  (post ontvangen) en SMTP (post
versturen?)
Nu: die gegevens vul je in, op de geëigende plaats voor het instellen van
Evlution (alle kans dat als je Evolution voor het eerst start dat hij dan om
die gegevens vraagt en hup, je bent in de lucht :) )

> Nou Jaap, wat nu.
> Moet ik het configuren nu onder breken, krijg ik geen problemen bij het
> onderbreken ervan.
> Of moet ik op OK drukken en wat het doet.

Sorry, ik zou het niet weten. Ik wil niet onaardig zijn of overkomen, maar ik
ben al lang de draad kwijt....
Maar ik vermoed dat je eerst wat ontbrekende pakketten moet installeren,
gezien deze mededeling:

===

Groeten,

Jaap