pakketconfiguratie is nu aan de gang al 3 dagen

d.alleyne op upcmail.nl d.alleyne op upcmail.nl
Za Mrt 15 19:02:41 UTC 2008

---- Johan van Dijk <johanvandijk op gmail.com> schreef:

> Ik denk ook dat dit best wel aan de hand zou kunnen zijn.
> Kijk bijv. op deze pagina: https://wiki.ubuntu.com/NlLicenties
> Bij pakketten als Java, Google Earth enz. moet je eerst een licentie
> accepteren voordat je verder kan gaan.
> Waarschijnlijk vraagt mythtv nu om zijn instellingen, die jij op moet geven.
>
> Groet,
> Johan

Beste Johan,

ik heb net een re-mail naar Tiemen gestuurd met uitleg.
Ik wacht op jullie advies.

Wat ik wilde vragen is, ben jij ook een steunpunt.
Als dat zo is heb ik een mailje naar jou en ook naar
Peter Schallenberg gestuurd voor hulp zoals die lijst vrienden mij hadden aangeraden maar tot nu toe niets van jullie gehoord.

Toen dacht ik dan is mijn mail niet door gekomen.
Mocht ik het niet bij het rechte eind hebben.
Sorry dan hebben jullie de zelfde naam.

groetjes,

Dolly