Fruityloops vervanger onder Ubuntu

Jens Timmerman jens.timmerman op gmail.com
Vr Mrt 14 12:52:10 UTC 2008

Als je ervaring hebt met fruity loops is lmms waarschijnlijk wat je
zoekt.

Het zit al standaard in ubuntu, maar waarschijnlijk een iets oudere
versie (als het klopt dat er goed aan doorontwikkeld word)

Mijn broer die ook enkele jaren fruity loops gebruikt heeft was
allesinds tevreden over lmms als vervanger onder ubuntu.

Een link om alternatieven voor windowsprogrammas te vinden onder linux
die hier al eens passeerde:

http://www.linuxalt.com/

mvg
Jens Timmerman