Foutmelding "Evolution"

Martijn Vermaat martijn op vermaat.name
Do Mrt 6 15:51:16 UTC 2008

Op donderdag 06-03-2008 om 16:36 uur [tijdzone +0100], schreef Willem
Bosma:
> Bij het verzenden van e-mail per Evolution krijg ik elke keer
> onderstaande foutmelding. Toch wordt elk bericht wél verzonden.
> Wie geeft de oplossing?

> Fout bij het uitvoeren van de bewerking.
>
> Toevoegen aan  mislukt: Kon URL ‘’ niet verwerken
> In plaats daarvan toevoegen aan de lokale ‘Verzonden’-map.

Heb je soms een IMAP folder opgegeven om verzonden berichten in op te
slaan?

Bewerken -> Voorkeuren -> E-mail accounts -> Bewerken ->
Standaardinstellingen -> Verzonden berichtenmap

--
Martijn Vermaat

martijn op vermaat.name
http://martijn.vermaat.name/