1 gebroken pakket ontdekt, maar nog niet opgelost.

willem wli222 op casema.nl
Do Mrt 6 10:21:58 UTC 2008

d.alleyne op upcmail.nl wrote:
> [...]
>
> Ik heb die handeling een paar keren herhaald en telkens stond er:
> Afhankelijkheden succesvol gerepareerd.
> En toch geeft het aan U heeft 1 gebroken pakket op uw systeem.
> Wat heb ik verkeerd gedaan.
> Ik heb maar op afsluiten geklikt.
>
> Ik ben toen via Systeem naar pakket beheer programma of synaptic pakket beheer gegaan,
> toen stond er:
> Software index is beschadigd,er is een fout opgetreden.
> De volgende details zijn beschikbaar.
> E:dpkg was interrupted, you must manually run'dpkg--configure-a' to correct the problem.

Dit is het Probleem: Probeer een terminal(console) te openen .
In dit venster typeje dan : sudo dpkg --configure -a  , dus met die
spaties , die zie je over het hoofd :-)

Groetjes Wim
> [...]
> Ik heb ook telefonisch advies gehad om naar installeren te zoeken maar kon het nergens vinden.
>
> Ik heb ook het help programma van Ubuntu geprobeerd, meld fouten.
> Die heeft ook niet geholpen, want ik heb nog steeds problemen die fout is niet gerepareerd.
> Dat help programma meld fouten werkt ook niet echt.
>
> Wie kan mij helpen om die gebroken pakket te vinden.
> Misschien los ik het probleem nog met jullie hulp op, voordat profestionele hulp
> mij komt helpen.
> Is er een telefoonnummer van Ubuntu waar ik tegen betaling misschien geholpen kan worden.

Je bent alleen spaties vergeten.