Donker grijze scherm....

L.P.E. Gerritse ed.psion op zonnet.nl
Za Mrt 1 09:34:35 UTC 2008

Anderhalf jaar geleden ruilde ik mijn computer  in voor een Compaq Evo
N600c laptopje,
met windows.
Heb Ubuntu  7.10 van de week geinstalleerd en ben razend enthousiast.
Exit windows.
Mijn printer werd gewoon herkend, en het ziet er allemaal heel gelikt
uit.
Met name Evolution in  breedbeeld doet heel relaxed aan. Wat een rust
straalt Ubuntu uit,
van windows word ik "nerveus", ben ik de enige die dit ervaart?
En lekker vlot!
Afijn, nu mijn probleempje..
Vlak na de boot tijdens het opstarten blijft mijn scherm zo'n drie
minuten donker...
Ik zie wel aan de lampjes dat er iets gebeurt op de schijf.
Om vervolgens zwart te worden, om gewoon door te gaan met de opstart.
Wie herkent dit?
Is dit normaal of moet ik iets in de Bios veranderen?
Groetjes en bvd! Ed