Onderwerp : Gimpshop en Kino

Auteur : Jan Claeys
E-mail : ubuntu op janc.be
Datum : Zo Jun 29 20:35:28 BST 2008

Op zondag 29-06-2008 om 18:02 uur [tijdzone +0200], schreef Frits
Florin:
> Wat Gimpshop betreft:
> 1. Waarom liever Gimpshop dan Gimp. Ik was gewend met Photoshop
> Elements te werken en vind Gimp niet zo gebruikersvriendelijk en
> intuÔtief.

GIMP & GimpShop kunnen exact hetzelfde (GIMP kan waarschijnlijk zelfs
meer), maar ik begrijp wel enigszins het "gewoonte"-argument.

PhotoShop CS2 zou naar het schijnt onder WINE werken, en misschien PS
Elements ook, dus misschien is dat een optie?

Verder is er ook nog het commerciŽle pakket "Pixel" dat een linux-versie
heeft.

--
Jan Claeys