Onderwerp : Onderste werkbalk

Auteur : Robert Spanjaard
E-mail : spamtrap op arumes.com
Datum : Ma Jun 23 22:16:16 BST 2008

On Mon, 23 Jun 2008 22:51:48 +0200, Ronald van der Lee wrote:

> Ik heb Ubuntu 8.04 en wat troubles gehad met kernelproblemen. Die zijn
> nu opgelost (Ubuntu start nu vanzelf helemaal op in de meest recente
> kernel) alleen ben ik nu de onderste werkbalk kwijt. Dit betekent dus
> dat als ik een programma open en dat daarna even wil ' parkeren'  (op -
> klikken), dan verdwijnt dat programma helemaal uit zicht. Dat is lastig
> als ik wil switchen tussen twee of meer programma's. Het zal wel iets
> heel simpels zijn, maar ik kan het niet vinden. Wie heeft er een goed
> idee?

Klik met de rechter muisknop op een leeg deel van de bovenste werkbalk,
en kies de optie om een nieuwe werkbalk toe te voegen. Je kan de nieuwe
werkbalk neerzetten waar je wilt door hem te slepen.
Klik met de rechter muisknop op de nieuwe werkbalk om opties aan die
werkbalk toe te voegen ("Add to Panel" in de Engelse versie), en
dubbelklik op het item "Window List" (Vensterlijst?).

--
Regards, Robert                                      http://www.arumes.com