Locaties (Toegang tot documenten, mappen en netwerklocaties)

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Za Jun 14 14:45:00 UTC 2008

On Sat, 14 Jun 2008, Jan Casimier wrote:

> Is het mogelijk onder locaties (Toegang tot documenten, mappen en
> netwerklocaties) mappen te verwijderen of toe tevoegen.
> Ik heb er naar gezocht maar niet gevonden wie wil mij helpen

Ja, door in Bestandsbeheer de map naar de linker zijbalk te slepen.
(bestandsbeheer open je het gemakkelijkste door op een van de bestaande
dingen in het Locatie-menu te klikken)