Kleurverschillen in Rawstudio

Matthijs ten Kate ubuntu op tenkate.net
Wo Jun 11 09:02:15 UTC 2008

Het kan aan mij liggen, maar de thumbnail van de parachute in RAWstudio
lijkt wel dezelfde kleur te hebben als die in GIMP. Je zult het
ongetwijfeld allang uitgesloten hebben, maar kan het zijn dat je
wijzigingen in RAWstudio hebt gemaakt die niet zijn opgeslagen? Ik werk
zelf (nog) nauwelijks met GIMP en weet verder alleen van het bestaan van
RAWstudio af, dus veel zinnigers kan ik er nog niet over zeggen
helaas...

Succes,

Matthijs