Hoe bereik ik Trash van de usb sleutel ?

Vincent imnotb op gmail.com
Di Jun 3 18:11:20 UTC 2008

On 6/3/08, Hein van Helsdingen <heinvanhelsdingen op gmail.com> wrote:

> Hoe kom ik met Ubuntu Hardy Heron bij de Trash van m'n (Kingston) usb
> sleutel / usb pen ?
> --

Waar komt die trash vandaan? Zelf gebruik ik Xubuntu, maar die zet het
(volgens mij volgens de freedesktop.org standaard) in de map .Trash op je
schijf. (Een verborgen map, je moet eerst Ctrl+H drukken om die te zien).
Als je naar je schijf gaat en je klikt dan op de prullenbak links (in
Xubuntu, maar volgens mij ook in Ubuntu) dan zou je er ook gewoon terecht
moeten komen.

--
Vincent