Launcher van bruine desktop scherm naar /home/gebruiker-gebruikster ?

Vincent imnotb op gmail.com
Di Jun 3 18:09:34 UTC 2008

On 6/3/08, Hein van Helsdingen <heinvanhelsdingen op gmail.com> wrote:

> In Ubunutu 7.10 is het me gelukt om een launcher te maken vanaf de bruine
> desktop naar m'n /home/gebruiker/  , maar met de 8.04 lukte het me niet. Hoe
> moet dit? Volgens de Ubuntu informatie kun je enkel launchers maken naar
> "te openen files" en  "applications".
>
> --

Kun je niet gewoon de /home map te openen en dan vanuit dat venster die map
naar je desktop slepen? Desnoods met de rechter-muisknop zodat je een
verwijzing kunt maken.

--
Vincent