tweede beeldscherm -> BigDesktop

Amedee Van Gasse amedee op amedee.be
Zo Jun 1 16:59:57 UTC 2008

Martijn van de Streek schreef:

> Ook als je de 'ati' driver gebruikt

De ati driver heeft dan weer andere nadelen. Bepaalde OpenGL
toepassingen werken écht niet goed zonder fglrx.
Weet je daar een oplossing voor?

Ik durf echt niet goed fglrx opnieuw vervangen door ati. Ik ben er
maanden mee bezig geweest om dát in orde te krijgen dus tenzij je me
écht een héél goede reden kan geven, is dat echt het allerlaatste dat ik
aanraak. Ik hoop dat je dit begrijpt.

> en geen rare modesetting-dingen in
> je X config doet?

Daar ben ik niet aan geweest, dat heeft Ubuntu zelf verzonnen.
Wegcommenten, denk je?

--
Amedee