Ubuntu-NL Digest, Volume 42, Nummer 52

guido dom guido.dom op gmail.com
Zo Jun 1 07:23:26 UTC 2008

Na herinstallatie (omdat installeren van gevonden ALSA of realtek drivers
een crash veroorzaakte - x.org starttte niet meer op?) vindt Ubuntu zelf een
realtek alc268
Er komt dan een piepklein geluidje uit
Bij voorkeuren geluid geeft de test een continu flauw hoorbaar pieptoontje
Met veel moeite - uit de laptop speakers - kan ik iets verstaan maar
onvoldoende
alle volumeschakelaars die ik kan vinden staan op max

Wat kan ik nog meer doen

Op 31 mei 2008 13:00 heeft <ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com> het volgende
geschreven: