opgelost Was:Re: probleem met game-site jippii.nl (of .be)

YP yellow.penguin op edpnet.be
Vr Jul 11 23:26:03 UTC 2008

Hoi Martijn & all,

On Thu, Jul 10, 2008 at 09:33:48PM +0200, Martijn van de Streek wrote:

> Ze werken hier goed. Ik heb zowel OpenJDK 6 als Sun Java6
> geinstalleerd, maar alleen de plugin van Sun (sun-java6-plugin; geen
> gcjplugin-pruts).
>
> Dan doe je:
> update-java-alternatives -s java-6-openjdk
>
> En bij mij werken de meeste spelletjes daar dan..

Ik heb de symlinks in /usr/lib/firefox/plugins en /usr/lib/mozilla/plugins
weg gedaan,
dan heb ik gewoon sun-java6-plugin via synaptic laten installeren; deze
neemt sowieso de sun-java6-jre en binary mee, in totaal zes pakketten;

en blijkbaar meer moet dat niet zijn: het werkt prima van de eerste keer.

Y P