Rabo..

Amedee Van Gasse amedee op amedee.be
Di Jul 8 10:58:10 UTC 2008

On Tue, July 8, 2008 12:36, Ward De Ridder wrote:
> Deze vlaming laat op zijn beurt weten dat er een webpagina is met alle
> Belgische door linux ondersteunde banken:
> https://wiki.ubuntu.com/BelgianTeam/BeDocs/OnlineBanking
> verder kan ik uit eigen ervaring bevestiggen dat argenta en
> keytrade-bank (100% web-based) dus ook perfect werken op Ubuntu.
> Staat je bank er niet bij voeg ze dan even toe, zo worden we er allen
> beter van!

Blijkbaar moet ik inloggen om te kunnen editeren?
Waarom kan ik niet editeren zonder in te loggen, zoals bij Wikipedia?
Ik ga me niet voor de zoveelste site opnieuw registeren.
Bovendien ben ik sinds gisteren geen Ubuntu-gebruiker meer.
Ik heb mijn bluetooth-probleem[*] opgelost door Opensuse 11 te installeren.

[*] De bug is al meer dan 2 jaar gefileerd en bevestigd maar er wordt
niets aan gedaan door Ubuntu-developers.
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/bluez-utils/+bug/32415
Deze bug heeft een groot aantal duplicates.

--
Amedee