Basiscursus

Kees Verhagen kever op kevercat.nl
Di Jul 1 12:36:22 UTC 2008

Op dinsdag 01-07-2008 om 14:09 uur [tijdzone +0200], schreef Johan van
Dijk:

> Een goede Nederlandse cursus kan je bijvoorbeeld hier vinden:
> http://tille.garrels.be/training/ubuntu/index.html

Oké dan! Als ik dan even vervelend mag zijn, is hier dan ook nog iets
van in de vorm van een document, pdf bestand of zoiets. Dit leent zich
er nu niet voor om even lekker op gemak door te lezen en ook niet om
even op gemak alles te printen. Waar het zich wel voor leent is een
naslagwerk voor als je iets bepaalds zoekt maar niet om pagina voor
pagina door te lezen, of je moet natuurlijk je laptop mee kunnen nemen
naar je werk of zo en dan nog een internet aansluiting hebben op je bus
of tram (wat mijn werk is maar dan zonder internet). Een pak papier kan
ik wel meenemen en doorlezen, het zou mooi zijn.

Groetjes
Kees verhagen