(geen onderwerp)
Ben Bridts
ben op bridts.be
Wo Jan 30 15:46:23 UTC 2008
Alex schreef:
> Hallo allemaal.
>
> Ik heb op allerlei manieren geprobeerd een vraag te stellen
> maar het is me niet gelukt.
> Zou iemand mij daar mee kunnen helpen.
>
> m.vr.gr.Alex
>
Naast de andere suggesties die je hebt gekregen. Kan het ook zijn dat de
instellingen zo zijn dat je mailtjes die je zelf stuurt niet nog eens aankrijgt.
Voor de rest ga ik akkoord met Martijn:
> Als je nou die laatste zin ge-eindigd zou hebben met een "?" (shift + /)
> ipv. een ".", zou je een vraag gesteld hebben.
Al had het antwoord ook evengoed "Ja" kunnen zijn.
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst