Flash player

a.aaldering1 op chello.nl a.aaldering1 op chello.nl
Wo Jan 30 13:18:59 UTC 2008

Ik kan op iedere computer mijn volledige myspace site bekijken, behalve op de
mijne. Filmpjes speelt hij niet af, en ook sommige afbeeldingen worden niet
getoond. Mijn flashspeler is goed geinstalleerd want ik kan wel mytube bekijken.
Is er soms een bepaalde beveiliging( ik heb zelf niets extra's geinstalleerd}
die dat tegen zou kunnen houden? Graag een eenvoudig antwoord, want ik ben een
absolute leek op dit gebied! Alvast bedankt!