hoe kan ik in deze mailing list terecht komen???????

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Wo Jan 30 09:44:01 UTC 2008

On Wed, 30 Jan 2008, Hendrik Jan wrote:

> Ik heb al verschillende keren geprobeerd contacht te krijgen, maar krijg
> nooit een reactie daarop.
> Daarom reageer op deze mail naar mij toe, en geeft aan hoe ik een vraag
> kan dumpen.

Gefeliciteerd, het is je gelukt.

Mogelijk wil je wel de 'digest' optie uitzetten (kan via de
beheer-interface, zie de link helemaal onderaan elk mailtje), dan krijg
je elk mailtje los in plaats van grote klonten in een.