black screen

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Wo Jan 30 05:32:56 UTC 2008


On Tue, 29 Jan 2008, Peter Klaassen wrote:

> Regelmatig krijg ik NA het inloggen in plaats van de KDE desktop een
> zwart scherm.

Zit er een patroon in wanneer dit gebeurt? Gebeurt het als de PC al
aanstond en je reboot, bijvoorbeeld, of alleen als je 'm "vers" aanzet?

> Ik moet dan opnieuw opstarten en soms gebeurt het weer en soms gaat het goed.
> Verder geen enkel probleem met de grafische presentatie.

Je zou eens bij de resolutie-instellingen van KDE kunnen kijken. En kijk
ook eens welke X-driver je gebruikt (intel of i810). 'intel' heeft de
betere support tegenwoordig.

Martijn
-- 
Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.
------------- volgend deel ------------
Een niet-tekst bijlage is gescrubt...
Naam: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Grootte: 827 bytes
Omschrijving: Digital signature
URL : <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20080130/c8174995/attachment.sig>


Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst