default keuze cd input

Caspar caspar+ubuntu-NL op euclides.nl
Ma Jan 28 09:15:51 UTC 2008

Peter,
Een herinstallatie van Amarok maakt weer gebruik van je bestaande
configs. Je moet dus of met de hand een aanpassing in je config doen, of
die geheel verwijderen; dan worden ze opnieuw aangemaakt neem ik aan. Je
kan de configuratiefiles van Amarok in de home directory hier vinden
(verborgen map):

~/.kde/share/apps/amarok