default keuze cd input

Peter Klaassen peterklaassen op quicknet.nl
Zo Jan 27 18:50:10 UTC 2008


gutsy KDE
Per vergissing in popupscherm afspelen in Amarok als default aangevinkt.
Popupscherm komt dus niet meer naar voren.
Hoe en waar kan ik deze default vink weer uitzetten.
Als ik dus wil sound juicen zit amarok steeds in de weg, zo erg zelfs dat
sound juicer niet wil opstarten.
hebben jullie suggesties?
-- 
m.vr.gr.,

Peter Klaassen
Landbouwstraat 33
1741 EG Schagen
Tel.06-22574211




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst