foutmelding

Ben Kesseler benkesseler op planet.nl
Za Jan 26 19:19:06 UTC 2008

Beste ondersteuners(s)

Ik wil Ubuntu op mijn pc installeren maar krijg steeds de melding   "cannot
allocate resource region 1 of device"

Ook als ik de cd gewoon wil afspelen krijg ik deze melding.

Ik heb al een paar aparte partities aangemaakt en het feit wil dat er op de
"D " partitie ineens wat mappen staan.

Ik kreeg toen ook de melding of ik het installeren wilde voortzetten of
afbreken.

Daarna gebeurde er niets meer.

Toen ik de pc weer opnieuw opstartte kreeg ik wel de optie met welk systeem
ik wilde opstarten, Vista of Ubuntu.

Als ik dan Ubuntu aanklik krijg ik weer dezelfde melding.

Ter info:

Ik werk met Vista Premium

1 GB geheugen

ATI Radeon 1650 videokaart

Creative soundblaster Audigy 5.1

Als er nog meer gegevens nodig zijn dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet

Ben Kesseler