extrene HD voor 2 systemen.

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Do Jan 24 20:48:14 UTC 2008

Op woensdag 23-01-2008 om 22:53 uur [tijdzone +0100], schreef H. van
Dijk:
> Van iemand die ik een cd geleverd had kreeg ik deze vraag:
> ik heb de beschikking over een externe HDD van 160 GB. Kan ik Ubuntu
> daar op installeren en dan zowel op PC als of Laptop gebruiken ??? Of
> is dat te eenvoudig gedacht ??? Nog bedankt voor vriendelijke
> ontvangst.

Het kan zeker, maar ik durf niet beloven dat het zomaar zal werken
zonder een paar dingen manueel aan te passen.  Je kan het natuurlijk
altijd eens proberen.  En met de volgende Ubuntu-uitgave in (die normaal
eind april komt), zou het in theorie nog makkelijker moeten worden door
de nieuwe versie van X.Org.

--
Jan Claeys