extrene HD voor 2 systemen.

H. van Dijk dijkvan op hccnet.nl
Wo Jan 23 21:53:15 UTC 2008

Hallo allen,
Van iemand die ik een cd geleverd had kreeg ik deze vraag:
 ik heb de beschikking over een externe HDD van 160 GB. Kan ik Ubuntu
daar op installeren en dan zowel op PC als of Laptop gebruiken ??? Of is
dat te eenvoudig gedacht ??? Nog bedankt voor vriendelijke ontvangst.

Kan dat simpel of moet hij een home-partitie maken en Ubuntu twee keer
installeren, een voor pc en een voor laptop en dan in GRUB steeds naar
juiste Ubuntu gaan (krijg je dus twee verschillende kernels?)

vriendelijke Groeten

Hein