voorkeur partitioneren-2
Jaap Woldringh
jjh.woldringh op planet.nl
Wo Jan 23 14:34:27 UTC 2008
Op woensdag 23 januari 2008, schreef Jens Timmerman:
> ik denk niet dat Ep wil dat 'iedereen' dezelde schijfindeling gebruikt,
> echter enkel de mensen binnen zijn werkgroep die zou willen
> overschakelen op ubuntu, maar daarbij nog twijfeld over hoe juist zijn
> schijven in te delen en hier om hulp vraagt..
Ha, dat zou kunnen. Blijkt echter niet uit de redactie van zijn vraag, die
gericht is "aan allen" (op de ubuntu-lijst neem ik dan aan).
Mooie tekening op de opgegeven site overigens, ik dacht aanvankelijk aan een
Wankelmotor.
:)
Jaap
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst