voorkeur partitioneren-2

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Wo Jan 23 14:34:27 UTC 2008


Op woensdag 23 januari 2008, schreef Jens Timmerman:

> ik denk niet dat Ep wil dat 'iedereen' dezelde schijfindeling gebruikt,
> echter enkel de mensen binnen zijn werkgroep die zou willen
> overschakelen op ubuntu, maar daarbij nog twijfeld over hoe juist zijn
> schijven in te delen en hier om hulp vraagt..

Ha, dat zou kunnen. Blijkt echter niet uit de redactie van zijn vraag, die 
gericht is "aan allen" (op de ubuntu-lijst neem ik dan aan).
Mooie tekening op de opgegeven site overigens, ik dacht aanvankelijk aan een 
Wankelmotor.

:)

Jaap




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst