grafisch schrijftablet voor PC volgende week bij Aldi

YP yellow.penguin op edpnet.be
Wo Jan 23 10:26:30 UTC 2008


On Sun, Jan 20, 2008 at 01:33:55PM +0100, Jan Claeys wrote:
> Op zondag 20-01-2008 om 12:13 uur [tijdzone +0100], schreef Ben Bridts:
> > Het is een Wacom-tablet.
> > (http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_04/OFF04.HTM).
> 
> Dan zal het vermoedelijk wel werken zeker?
> 
> En zoniet, je kan bij Aldi altijd je geld terug krijgen 

Maar ik vrees dat het niet is wat mijn vriendin dacht dat het zou zijn: nl.
iets om nota's te kunnen nemen die ze daarna naar pc zou transfereren, dus
niet want ik denk dat het eerder een vaste tekenplank is die je dan met
OOo-draw of The Gimp zou kunnen gebruiken, en tekenen is niet echt haar doel
en ook niet haar ding!

Toch bedankt voor inlichtingen.

Aldo.




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst