grafisch schrijftablet voor PC volgende week bij Aldi

YP yellow.penguin op edpnet.be
Di Jan 22 18:47:35 UTC 2008

On Sun, Jan 20, 2008 at 02:51:05PM +0100, Jens Timmerman wrote:
> [...]

Ik heb ooit een scanner van Medion gekocht en getest en omdat er echt geen
beweging in kwam heb ik die 's anderdaags terug gebracht;
ik hoefde geen uitleg te geven en kreeg m'n geld terug, maar als die vrouw
aan de kassa toch nog vroeg wat er aan scheelde, zei ik zonder meer dat het
niet Linux compatible is, ik heb toch mijn geld terug gekregen hoor.

YP