Onderwerp : grafisch schrijftablet voor PC volgende week bij Aldi

Auteur : Jan Claeys
E-mail : ubuntu op janc.be
Datum : Zo Jan 20 13:53:33 GMT 2008

Op zondag 20-01-2008 om 14:16 uur [tijdzone +0100], schreef Kristoff
Bonne:

> Wel, probleem is wel dat -als je leest wat er op de doos staat- dat er
> dan normaal iets staat in de aard van "benodigd: windows
> <een-of-andere-versie>"

Dat maakt niet uit bij Aldi.

> Maar meestal moet zeggen ze dan ook "in de originele verpakking die
> nog in goede staat moet zijn", maar nogal veel dingen zijn vandaag
> zodanig ingepakt dat je ze niet uit de verpakking krijgt zonder dat je
> die moet in stukken knippen.
> Nu, ik weet niet als de aldi daar moeilijk over doet, maar sommige
> andere winkels gebruiken dat wel als argument om iets toch niet moeten
> terugnemen.

Als je het ding niet kan testen zonder het stuk te knippen is dat hun
probleem natuurlijk (en ik vermoed dat die paar teruggegeven toestellen
desnoods naar de service-dienst gaan, om te dienen als vervanging voor
deze die onder garantie stukgaan).

--
Jan Claeys