synaptic / installeren verwijderen

ep gernaat e.gernaat op hccnet.nl
Vr Jan 18 10:40:47 UTC 2008

Goedemorgen,
Bedankt voor jullie hulp bij het niet meer willen opstarten van synaptic.
Althans het 'popte op' en verdween weer. 'gksudo synaptic' gaf geen
foutmelding.
Op een andere pc ging iets mis met het installeren ( door het per
ongeluk te onderbreken) en ik kreeg de melding  'dpkg --configure -a'
voor herstel.
Dit werkte op beide pc's en synaptic werkt weer goed.
Nogmaals met dank
Groet,
Ep Gernaat