update vraagje

Willem Hellinga w.hellinga op chello.nl
Do Jan 17 07:35:18 UTC 2008

Ewald,

als er een nieuwe release uitkomt, dan heb je de keuze uit upgraden en
opnieuw installeren.

Ikzefl kies altijd voor alles opnieuw, dat geeft minder problemen en zo
heb ik elk half jaar een lekker schoon systeem...

Upgraden is ook mogelijk, maar dat geeft nog wel eens probleempjes.
Dat moet met apt-get dist-upgrade een commando dat in een terminal
sessie ingevoerd moet worden. Is wat lastiger voor niet ervaren
gebruikers. Ik heb het nog nooit gebruikt, dus als anderen daar meer
over kunnen zeggen, graag...

Vergeet niet jezelf op de kaart te zetten bij het forum, we moeten
gezien worden...

Groet

Op donderdag 17-01-2008 om 07:57 uur [tijdzone +0100], schreef Kpt
Roodbaard: