Geen onderwerp

E.Versteege e.versteege op tiscali.nl
Zo Jan 6 19:29:24 UTC 2008

Ik heb een nieuwe harddisk ( 2ehand) 30gb, maar met windows98 ziet hij, en formatteert hij een c-disk van 4 gb. Als ik via de cd ubuntu 7.1 op de harde schrijf wil installeren ziet hij wel een 4 gb paritite, maar zegt hij in een van de aprtitie-opties dat hij gecrashed is met installering, en in een andere optie vraagt hij om parttitites te maken, een root partitie met ""/"" waarbij ik niet weet wat ik daar bij moet invullen, en een soort cache partitie waarbij ik ook niet weet wat ik moet invullen. Wie kan adviseren waarom Windows98 alleen een 4gb c-drive ziet, en of ik daar 30 van kan maken, en hoe ik ook ubuntu erop kan zetten?