router functionaliteit op ubuntu server

kenneth westelinck kenneth.westelinck op telenet.be
Do Jan 3 08:48:02 UTC 2008

ClarkConnect heb ik ook ooit eens bekeken. Er is echter wat
functionaliteit die ik nodig heb die ontbreekt in de community edition.
Daarom gebruik ik een kale Debian (of Ubuntu) met dit script:
http://www.unix.com/showthread.php?t=7375
Aangepast naar eigen noden, maar werkt perfect!