Per ongeluk partitie tabel verwijderd met fdisk.

Andre Eisvogel andre op eisvogel.nl
Wo Jan 2 14:40:11 UTC 2008

Mede lijst leden,

Allereerst wil ik jullie een gelukkig en gezond 2008 toewensen!

Ik heb van een laptop met fdisk de partitie tabel van de harde schijf
(/dev/sda) gewijzigd. Dit in de veronderstelling dat het mijn usb
stick was, ja
stom ik weet het......
Nu wil ik dit graag repareren, gegoogeld en gevonden dat dit met gpart
en fdisk kan. Alleen als ik gpart laat scannen kommen er zulke rare
waarden uit dat dit niet goed is, helaas dus.

Maar....misschien kan het simpeler want ik heb het systeem nog niet
uitgezet dus de oude waarden worden nog door het systeem gebruikt, nu
is de vraag waar deze waarden eventueel zijn uit te lezen? (als dit al
kan).
Als deze niet meer te reproduceren zijn op die manier hoe dan wel?

--
Met vriendelijke groet / Kind regards,

     André Eisvogel

Please do not send me Microsoft Word or PowerPoint attachments, but
take a look
at http://en.wikipedia.org/wiki/OpenDocument and use a open standard.

-- UNIX is an operating system, OS/2 is half an operating system, Windows is a
shell, and DOS is a boot partition virus. --

-- http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=19980506&mode=classic --