Upgrade van Ubuntu 6.06 LTS naar Ubuntu 8.04 LTS

Robert Spanjaard spamtrap op arumes.com
Zo Feb 24 20:18:20 UTC 2008

On Sun, 24 Feb 2008 20:37:48 +0100, Jaap Woldringh wrote:

> Schone installatie met de nieuwe 8.04 LTS-versie.
>
> Let op: Kubuntu 8.04 zal hoogstwaarschijnlijk/zeker geen LTS-versie zijn
> omdat men dan de nieuwe KDE 4.0-versie wil gaan gebruiken die uiteraard
> nog niet voldoende stabiel zal zijn. Mocht je er over denken.
>
> Mijn ervaring; een update van de ene versie naar de eerstvolgende is een
> reusachtige update van alles wat er op je computer staat, kan het
> downloaden van meerdere CD's aan grootte bevatten. Dat duurt lang en er
> moet ruimte voor zijn op de harde schijf, naast de ruimte die er nodig is
> [...]

Volgens mij kan je direct van 6.06 naar 8.04 updaten. Maar ik zou (en ga
zelf) wel een nieuwe install doen; ik heb slechte ervaringen met updates.

--
Regards, Robert                                      http://www.arumes.com