context-menu

Johan Bruynooge johan.bruynooge op gmail.com
Zo Feb 24 16:21:49 UTC 2008

Geachte lezers,

Ooit heb ik de tarball van IB2007 gedownload. Het installeren wilde niet
vlotten, dus ik heb alle bestanden er weer afgekukeld. Echter, in het
kantoor-contextmenu is de verwijzing naar IB2007 nog steeds aanwezig en laat
zich niet verwijderen. Heeft iemand enig idee? De verwijzing staat in
directory "Johan" en ikzelf ben ingelogd als "root". Zelf zal ik ook even
naar commando's zoeken, maar als en wanneer iemand een suggestie heeft,
altijd welkom.

Vriendelijke groet,

Johan.