Probleem met openen van synaptic hoe los ik dit op

Vincent imnotb op gmail.com
Zo Feb 24 13:32:21 UTC 2008

On 24/02/2008, J. A Mas <mas885 op hotmail.com> wrote:

>  Sinds een paar dagen krijg ik deze melding als ik synaptic wil gaan
> starten als super user En daarna kan ik alleen maar op close klikken en hij
> sluit hem weer af. Wie kan mij helpen. E: dpkg was interrupted, you must
> manually run 'dpkg --configure -a' to correct the problem. E: _cache->open()
> failed, please report.

Open een terminalvenster (Toepassingen->Hulpmiddelen->Terminalvenster als ik
het goed heb), typ "sudo dpkg --configure -a" (zonder de aanhalingstekens
uiteraard), toets enter, typ je wachtwoord in, weer enter, en dan zou het
weer moeten werken :)

--
Vincent